Gitgide Alışıyorum Sana

GİTGİDE ALIŞIYORUM SANA

Gitgide alisiyorum sana;
hiç bir aliskanlik bu kadar güzel olamaz
Ellerin ellerimden uzakta nasil güçsüzüm bilemezsin.
Yanimda oldugun zamanlar
sigara dumani gibi cigerlerime doluyor,
alkol gibi damarlarima yayiliyorsun.
Durmadan basim dönüyor verdigin hazdan.
Aliskanliklar daima korkutur beni;
düsün ki ben yasamaya bile aliskin degilim…
Kendimi kendime alistiramadim yillardir
fakat simdi sana alisiyorum.
Alistikça özlemim artiyor, daha yogunlasiyor.
Yalniz içimde garip bir korku var.
Sana tüm alismaktan degil seni kendime alistirmaktan korkuyorum.
Bir gün sana simdi verdiklerimden daha güzelini
daha degerlisini verememekten korkuyorum.
Bir gün ansizin ölmekten ve seni bana olan aliskanliginla.
yapayalniz birakmaktan korkuyorum.
Oysa ki her zaman ve günün her saatinde yaninda olmaliyim senin.
Bana alismis olmaktan pismanlik duyacagin bir dakikan bile olmamali.
Bütün zamanlarini zamanlarimla karistirip
emsalsiz bir zaman bilesiminde yasatmaliyim seni.
Uykularda bile ayni rüyayi görmeliyiz.
Her seyin ve her zevkin yarisi senin olmali, yarisi benim.
"Bana alis," demeyecegim. Nasil olsa alisacaksin bir gün
Simdi çirkinligimde güzellikler bulan o gözlerin.
o zaman en güzeli görecek bende
Aliskanliginla, sevginle yepyeni bir "ben" yaratacaksin benden
ilk defa sevilmenin ürpertileri içindeyim inan.
Sevgimle mukayese edebilecegim tek seyi beni sevmende buldum.
Ömrümde kimse bana sevmenin gerekliligini ögretmedi.
Kimseden sevgisini istemedim, verdiler almadim.
Bencildim bir zamanlar
hiç sevmemis oldugumu kendi kendime biraz da utanarak itiraf ediyorum.
Asil büyük sevgiyi seni sevmekte buldum
ve sevgim senin sevginle degerleniyor, ayri bir anlam kazaniyor
Sevgin olmasaydi degersiz bir cam parçasiydim.
Sevginle bir aynayim simdi.
Bana bakanlar bastan basa seni görecekler içimde.
Bir zincirin iki halkasiyiz seninle anliyor musun?
Ayni kadehte karismis iki içkiyiz.
iki kelimeyiz seninle birbirini tamamlayan
Her yerde iki oldugumuz için bir bütün haline geliyoruz durmadan.
Aliskanligim devamli sana çekiyor beni.
Durup durup dudaklarini öpmek geliyor içimden
Saçlarini oksamak geliyor, ellerini tutulmak geliyor
Kokunun tenime sindigini hissediyorum geceleri.
Teninin dudaklarimda eridigini hissediyorum.
Boynunun en güzel yerini benden baska kimse bilemez artik;
seni kimse benim kadar benimle bir bütün olduguna inandiramaz.

Ümit Yasar OĞUZCAN

Mordağlar

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

